Falls Creek - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Falls Creek - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Falls Creek

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

04 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Zondag zijn we vertrokken richting het skioord Falls Creek (http://www.fallscreek.com.au), mijn baas heeft daar een restaurant gekocht (http://www.fallscreek.com.au/Renownedfoodietakesovertheiconicrestaurant) zodat hij in het winterseizoen (begint over 2 weken) veel geld mee kan verdienen.Sharon en ik gaan daar het seizoen dan werken en ontieglijk ongeloveloos veel snowboarden natuurlijk!

Maar eerst hebben we Seve (de Amerikaan) naar het vliegveld gebracht in Melbourne, na zijn afscheid zijn we doorgereden naar Wangaratta, een klein dorpje met veel amerikaanse invloeden. We hebben dan ook geslapen in een motel, net zoals in die films (http://www.wangarattamotorinn.com.au/index.php?pageid=3063).

De volgende morgen zijn we naar Falls Creek doorgereden, maar passeerden we het plaatsje Bright, zeer bekend om zijn herfstbomen, we reden in een landschap met de mooiste kleuren bomen, echt super mooi.

Op weg naar Falls Creek reden we in de bergen met veel slingerwegen, kotsmisselijk maar een mooi uitzicht.

Uiteindelijk kwamen we in de eind van de ochtend aan in Falls Creek, een heel klein dorpje op de berg. Dat in een paar dagen zo kan veranderen in een sneeuwparadijs. Ik heb wat foto’s gemaakt van foto’s voor de sneeuw, straks als het gesneeuwd heeft zal ik de zelfde foto’s maken, om het verschil te laten zien.

Na ingecheckt te hebben in St. Falls, een super-de-luxe appartementencomplex met een jacuzzi op het terras (http://www.stfalls.com.au/), zijn we gaan eten in het enige restaurant dat open was. Lekker gegeten en wijn gedronken, wat nieuwe contacten leren kennen.
Een mooie dag dus, morgen meer!