Sydney dag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Sydney dag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Sydney dag 3

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

02 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Vandaag hadden we de bus gepakt naar Darling Harbour,daar gingen we namelijk iets superleuks doen,een walvis tour! We vertrokken om 1 uur uit de haven ,na ongeveer een kwartier waren we op open zee waar de golven zo hoog waren dat we steeds zo'n drie meter de lucht in werden gelanceerd met de boot.Ik werd natuurlijk weer kotsmisselijk,maar dat werd al gauw minder toen we de eerste dolfijnen bij de boot zagen.Na ongeveer een uur varen hadden we nog steeds geen walvis gezien,dus de stemming was een beetje bedroefd op de boot.Totdat we oppeens uit het niets drie of vier walvissen omhoog zagen springen uit het water.De hele boot in rep en roer en Roy en ik vet gillen natuurlijk.De walvissen waren ongeveer op 30 meter afstand van de boot.Ze waren ongeveer 12 meter lang,en ze deden allerlei kunstjes in het water,het was zo ontzettend gaaf om te zien ,niet te beschrijven zo mooi.

Nadat we weer terug waren in Darling Harbour zijn we gaan eten in een restaurant,ik heb voor het eerst krokodillenvlees gegeten,best lekker eigenlijk,het smaakt een beetje naar kip,niet spectaculair dus.

Daarna zijn we nog naar de film geweest, the Legend Of The Gardians,in 3D,erg leuke film.

En nu zijn we weer in het hotel en zijn we onze koffer aan het inpakken,want morgen vliegen we eindelijk naar huis.

We vertrekken om twee uur smiddag's Australische tijd en we komen aan om zondagochtend om 6.35 op Schiphol.

We willen jullie allemaal bedanken dat jullie alle maanden onze reisverslagen gelezen hebben en leuke berichtjes achtergelaten hebben.

Wij hebben erg genoten van ons Australie avontuur,we hebben veel gezien,veel meegemaakt en veel geleerd,maar we zijn wel weer blij dat we lekker naar huis gaan!