Falls Creek Dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Falls Creek Dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Falls Creek Dag 2

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

05 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Vandaag zijn we naar de Expo Trade Fair geweest hier in Falls Creek. Het is een soort beurs voor de horeca net zoiets als de Horecava in Nederland.Er stonden allemaal stands waar je eten of drinken kon proeven.We moesten met een pasje om ons nek lopen waar je naam en de naam van het bedrijf waar je voor werkt(of voor gaat werken) erop.Eenmaal binnen was het de bedoeling dat we een beetje gingen socializen met leveranciers enzo,Roy is daar aardig goed in alleen ik hou daar niet zo van. Dus ik heb me meer bezig gehouden met hapjes proeven.Daar ben ik dan wel weer goed in,Roy ook trouwens,die bleef maar eten . Ook kon je een heleboel drankjes proeven,er stonden onder andere stands van Jagermeister,Bacardi,Heineken en heel veel meer . Nadat we klaar waren bij de beurs en de berg weer op moesten konden Roy en ik amper nog lopen van alle alcohol.

Daarna zijn we het restaurant waar we in gaan werken gaan bekijken. Het restaurant heet Winterhaven.Nu is het nog een enorme troep maar het moet de aankomende weken opgeknapt worden zodat we eind mei open kunnen. Als het goed is gaat het vanavond sneeuwen hier dus dat is wel leuk. Het hotel waar we in slapen is behoorlijk luxe ,in het hoogseizoen betaal je hier 1850 dollar per nacht.Dus een behoorlijke chique toko.

Net zijn we uit eten geweest met Roy zijn baas en twee mannen die iets met wijn doen.We hebben serieus de minst lekkere pizza ooit gegeten(dat zeg ik nog heel netjes) hij was zo keihard dat je hem niet kon snijden en hij was helemaal verbrand,die hebben we dus ook niet opgegeten.Sowieso is het eten hier in Falls Creek een beetje vreemd.Vanmiddag waren we aan het lunchen met Roy zijn baas en die vond oppeens een gebruikte lucifer tussen zijn eten. Maar goed dat was het weer voor vandaag,morgen gaan we weer terug naar Rye,waar we nog een paar weken verblijven voordat we hier in de sneeuw gaan werken. De foto hieronder is trouwens genomen vandaag op de beurs, Er stond een hele grote Ford en daar ben ik even ingeklommen voor een foto,dus niet dat jullie denken dat dat onze nieuwe auto is!

Groetjes Roy en Sharon