Sydney dag 1 & 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Sydney dag 1 & 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Sydney dag 1 & 2

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

01 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Aangekomen in Sydney de hoofdstad van Australie en we zagen gelijk al dat Sydney een luxere stad is dan Melbourne, veel restaurants en veel winkels.

We zijn lekker uiteten geweest bij the Sardine Room (www.thesardineroom.com.au). Echt goed eten, dus daar gaan we morgenavond misschien weer heen!

Morgen gaan we naar het logo van Sydney en veel andere leuke dingen doen. We houden jullie op de hoogte!

Vandaag lekker uitgeslapen en zijn we gaan lopen door een park in Sydney (The Botanic Gardens). We hebben van alles gezien, allerlei soorten vogels, planten en bloemen, maar ook zelfs vleerhonden. Ze zijn ongeveer een kleine meter groot en leven hier gewoon in daglicht, na een mooie wandeling in het park zijn we even wezen ontbijten.

Na het onbijt zijn we naar het Operahouse gelopen en de Harbour Bridge. Daar hebben we de Ferry genomen naar een eiland, waar het dierentuin Taronga Zoo is. Ik heb nog nooit zo’n mooie dierentuin gezien, zoveel dieren, zo groot en mooi. Dus hieronder wat foto’s.
Trouwens iedereen denkt dat ik alleen alle foto's maak ,maar de helft van de foto's is door Sharon gemaakt,die er ook best wel talent voor heeft.

Morgen gaan we iets heel tofs doen, maar wat, dat zie je morgen wel!

Toedeledoki!