Day One 30-01-2010 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day One 30-01-2010 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day One 30-01-2010

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

31 Januari 2010 | Turkije, Istanbul

Lekker uitgeslapen, uitchecken en dan rustig aan naar Schiphol om daar weer in te checken! Dit keer had ik mazzel ik had 3kg. overgewicht!

We hebben lekker rustig aan gedaan, mooi zitten en mensen kijken.

Toen kwam toch echt het moment om afscheid te nemen van mijn liefste, na heel wat tranen, ben ik toch maar gegaan anders staan we morgen nog!

Turkish Airlines... pffff.... wat een: '@#%!*'maatschappij!! Zowieso vertraging natuurlijk!

Een uur later gingen we toch de lucht in. Het personeel was chagrijnig, instructiefilm was erg rommelig, onduidelijk en onverstaanbaar. Ze lieten bijvoorbeeld zien wat je uit moest zetten tijdens het taxien: CD-speler, DVD-speler, VCD-speler, Mp3-speler, walkman, laptop, radio, fotocamera, filmcamera, telefoon, navigatiesysteem, scheerapparaat, psp, nitendo DS, Gameboy, andere spelcomputers of andere electronische apparaten. WHAT THE PIEP!!! Zeg gewoon ALLE apparaten moeten UIT!!

Personeel keek niet of iedereen zijn riem om had en keek ook niet of alle apparaten uit waren tijdens taxien.

Ik kreeg een beetje hoofdpijn, dus ik vroeg om een asperine. 4 Stewardessen wisten wat ik bedoelde, maar ze brachten het niet, de vijfde (een steward) bracht me uiteindelijk een asperine, kom op zeg! Hoe moeilijk kan het zijn!?

Maar dan kom je aan op het vliegveld in Istanbul en dan valt alles mee, gewone westerse restaurantjes en winkeltjes, netjes schoon en het leek een beetje op Schiphol.