Day One 30-01-2010 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day One 30-01-2010 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day One 30-01-2010

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

31 Januari 2010 | Turkije, Istanbul

Lekker uitgeslapen, uitchecken en dan rustig aan naar Schiphol om daar weer in te checken! Dit keer had ik mazzel ik had 3kg. overgewicht!

We hebben lekker rustig aan gedaan, mooi zitten en mensen kijken.

Toen kwam toch echt het moment om afscheid te nemen van mijn liefste, na heel wat tranen, ben ik toch maar gegaan anders staan we morgen nog!

Turkish Airlines... pffff.... wat een: '@#%!*'maatschappij!! Zowieso vertraging natuurlijk!

Een uur later gingen we toch de lucht in. Het personeel was chagrijnig, instructiefilm was erg rommelig, onduidelijk en onverstaanbaar. Ze lieten bijvoorbeeld zien wat je uit moest zetten tijdens het taxien: CD-speler, DVD-speler, VCD-speler, Mp3-speler, walkman, laptop, radio, fotocamera, filmcamera, telefoon, navigatiesysteem, scheerapparaat, psp, nitendo DS, Gameboy, andere spelcomputers of andere electronische apparaten. WHAT THE PIEP!!! Zeg gewoon ALLE apparaten moeten UIT!!

Personeel keek niet of iedereen zijn riem om had en keek ook niet of alle apparaten uit waren tijdens taxien.

Ik kreeg een beetje hoofdpijn, dus ik vroeg om een asperine. 4 Stewardessen wisten wat ik bedoelde, maar ze brachten het niet, de vijfde (een steward) bracht me uiteindelijk een asperine, kom op zeg! Hoe moeilijk kan het zijn!?

Maar dan kom je aan op het vliegveld in Istanbul en dan valt alles mee, gewone westerse restaurantjes en winkeltjes, netjes schoon en het leek een beetje op Schiphol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Werken in Australië

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2010

Sydney dag 3

01 Oktober 2010

Sydney dag 1 & 2

30 September 2010

The Red Centre dag 3

29 September 2010

The Red Centre dag 2

28 September 2010

The Red Centre dag1
Raymundes

Actief sinds 26 Okt. 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 29856

Voorgaande reizen:

27 November 2009 - 01 December 2009

Rondreis Lissabon

18 Oktober 2009 - 14 November 2009

Rondreis Thailand & Laos

30 Januari 2010 - 30 November -0001

Werken in Australië

Landen bezocht: