Tasmania Day Five - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Tasmania Day Five - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Tasmania Day Five

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

15 Maart 2010 | Australië, Sydney

Vandaag was het een te gekke dag!

We zijn eerst naar een park geweest waar ze Tasmanian Devils hebben, want in het wild komen ze niet meer voor, omdat ze allemaal een ziekte dragen, dat voor uitsterven zorgt, dus Tasmanian Devils zijn over de hele wereld gestuurd naar parken om uitsterven te voorkomen.

Maar daar waren niet alleen de Devils, maar ook: vogels, walibi's, wombats, echindas, emoes en struisvogels.

De Tasmanian Devils zijn erg gruwelijk, ze vreten een stuk vlees met bot en haren binnen minuten op.

Ze hadden ook een witte walibi (albino) erg bijzonder. Daarna zijn we naar Bay of Fires geweest, super mooie strand, echt zo'n wallpaper strand.

Daarna nog naar een waterval geweest, het was best een mooie waterval, maar ik heb zoveel watervallen gezien, dat het gewoon lijkt.

Overnacht in Bicheno, waar Penguins savonds het strand opkomen en dwars door de stad lopen, maar natuurlijk dit keer niet omdat ze in de rui waren en lekker in hun holletjes bleven.