Tasmania Day Four - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Tasmania Day Four - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Tasmania Day Four

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

14 Maart 2010 | Australië, Sydney

Vandaag gingen we eerst naar een oud stadje Ross, bijna hetzelfde als Richmond.

Daarna gingen we naar Freycenit Park. Dat was erg tof!
We liepen nog geen 5 minuten in het park en we hoorden wat geritsel in de bosjes, dus wij gingen op verkenning! En wat the piep!!.. Een baby Walibi, we hebben em wat crackers gevoerd, vet tof!

Seve en ik hebben de Mountain Amos beklommen, nam 1.5 uur in beslag om er op te komen, we hebben 1 persoon onderweg gezien. Gekkenhuis geen beveiliging geen valnetten niks, maar het de moeite waard! Supermooi uitzicht over Wineglass Bay, en een paar blaren voor de terugweg.

• 16 Maart 2010 - 16:51

Gwenny:

Hey Roy,

Lang niet gezien of gesproken! Super leuk om je blog te lezen en te kunnen volgen wat jij daar allemaal uitspookt :)
    Misschien heb je het al gehoord van Jeanine, een goede vriendin van mij is sinds kort ook in Melbourne.. En wonder o wonder ze houdt op deze site ook een blog bij :D Farahlisabeth.waarbenjij.nu (Is miss grappig om elkaar eens te ontmoeten en weer nederlands te kunnen praten :P)
    Mja was maar een suggestie! Nog heel veel fun daar down under!!

Greetz Gwenny