Nog meer wijn! - Reisverslag uit Red Hill, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Nog meer wijn! - Reisverslag uit Red Hill, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Nog meer wijn!

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

02 Maart 2010 | Australië, Red Hill

Barry had een afspraak met een wijnmaker, want Barry was op zoek naar nieuwe wijn voor op z'n kaart, dus hij vroeg of ik mee wilde. Natuurlijk!!

Dus we reden naar Red Hills niet ver van Rye vandaan, en we werden daar ontvangen door de wijnmakers zelf. Erg leuke mensen, dus met een squad gingen we naar z`n wijngaard, waar we helemaal naar beneden reden vlakbij een klein meertje, met een mooi uitzicht over de Australische landschappen, we dronken op een heel oud picknicktafeltje wat kaaskoekjes en oesters met Champagne.

Even later hopte een hele familie kangeroes over de heuvel, zo mooi om te zien, kleintjes voorop en opa huppelt langzaam er achteraan. (Opa is net zo groot als een pony)

Ik dacht dat we klaar waren, maar verkeerd gedacht, we reden terug boven op de heuvel, waar een prachtige tafel gedekt was op een mooi klein overdekt terrasje.

Het uitzicht was prachtig met de wijngaard op de heuvels. Jammer genoeg was m'n batterij leeg, geen foto's dus. De kokkin die ze in dienst hadden had voor ons een 4 gangen lunch geserveerd, met de wijnen van de wijngaard.

Na zo'n 5 uur gezeten te hebben met deze mensen: http://www.winbirra.com.au/pages/our-story.html moesten we toch gaan, het was heel gezellig en die mensen zijn zeer aardig en grappig.

Ik voelde me toch een beetje Elite vandaag, erg tof allemaal.