Catering - Reisverslag uit Portsea, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Catering - Reisverslag uit Portsea, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Catering

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

19 Februari 2010 | Australië, Portsea

Vandaag catering
gedaan bij iemand thuis samen met de Chef voor 18 personen.

Maar het was anders dan ik dacht, het voortuintje was maar 2 voetbalvelden lang en het huis leek wel een kasteel zo groot!

De achtertuin was nog eens een voetbalveld groot met als achtergrond de mooie blauwe zee.

De vriendjes en vriendinnetjes (allemaal 65+) die uitgenodigd waren, kwamen aan in Audi R8, Bugatti, Ferrari, Mercedes MClaren en Rolls Royce!! Ok... gaan we het zo spelen!? Prima!!

Ik moest even van de gastheer de koffers helpen tillen naar hun kamers, het leek wel een hotel. Daarna moest de Champagne uit de garage gehaald worden, want daar stond een grote koelkast. Natuurlijk Dom Perignon, maar dat was niet het enige wat in die garage stond, ook stond er een Maserati, een Jaguar van $2,3 miljoen en een Bentley. Het huis zelf was $14 miljoen waard.

Een mooie avond met leuke gasten en mooie wijnen.

• 28 Februari 2010 - 15:24

Jose:

zo maak je wel wat mee he, ik zou bijna jaloers op je worden.maar geniet er van.