Albury - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Albury - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Albury

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

30 Juni 2010 | Australië, Falls Creek

Gisteren zijn we naar Albury geweest.
Dat is een stad hier twee uur vandaan.Ik word af en toe helemaal gek van dit kleine dorp .Er zijn geen winkels of andere dingen te doen dan snowboarden,daarom wilde ik graag een dag naar de stad.Albury ligt in de staat New South Wales en het was dus best wel een behoorlijk eind rijden.
Maar eenmaal aangekomen was ik helemaal in mijn element toen ik alle winkels zag,eindelijk weer even in de bewoonde wereld.We hebben lekker gewinkeld en s'avonds zijn we nog naar Sex In The City 2 geweest.

Soms kan Falls Creek je heel erg benauwen omdat het zo'n klein dorp is en omdat iedereen elkaar kent,je ziet de hele dag dezelfde mensen.In de supermarkt ,op de piste en s'avonds zitten ze dan in je restaurant.Daarbij komt ook nog dat we op dit moment met bijna vijftien mensen het huis delen aangezien de familie van onze baas er ook is ,en aankomend weekend komen er nog vijf mensen bij en zitten we hier dus met twintig personen,in een huis dat bedoelt is voor maximaal acht
personen.

Het snowboarden gaat ook wel redelijk,maandag ben ik voor het eerst met Roy de piste afgegaan.Normaal is het de bedoeling dat je in 30 seconden ongeveer die berg afsjeest,maar aangezien ik het nog niet helemaal onder de knie heb hebben we er maar liefst een uur over gedaan om beneden te komen,best lang maar ik ben in ieder geval met een snowboard de berg af gegaan.

Verder hebben Roy en ik de wedstrijd Nederland-Slowakije gezien,ondertussen was ik met mijn sister Ragebol aan het smsen over lekkere mannen op het veld,vooral over ons lekker ding Affelay!
Vrijdag Nederland-Brazilie,dat wordt harstikke spannend!Ik heb mijn baas al verteld dat als Nederland in de finale komt dat ik dan een paar dagen naar huis vlieg! Volgens mij vondt hij dat niet zo'n geweldig plan.

Nou dat was het weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Falls Creek

Werken in Australië

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2010

Sydney dag 3

01 Oktober 2010

Sydney dag 1 & 2

30 September 2010

The Red Centre dag 3

29 September 2010

The Red Centre dag 2

28 September 2010

The Red Centre dag1
Raymundes

Actief sinds 26 Okt. 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 29761

Voorgaande reizen:

27 November 2009 - 01 December 2009

Rondreis Lissabon

18 Oktober 2009 - 14 November 2009

Rondreis Thailand & Laos

30 Januari 2010 - 30 November -0001

Werken in Australië

Landen bezocht: