Day Three 20-10-2009 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day Three 20-10-2009 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day Three 20-10-2009

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

26 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Oh heerlijk geslapen, alleen jammer dat we er al om 08:00 uur uit moesten.

We werden opgehaald met de bekende 'Tuk Tuk's', echt geweldig! En we werden gebracht naar het koninklijk paleis 'Wat Pra Kaew'.

Veel, veel soldaten, omdat het allemaal zo koninklijk is. En daar staan gigantische tempels, buddha's en andere mooie dingen, prachtige beschilderingen en alles is daar super plechtig.

Na het paleis zijn we met een longtailboot weer op de Chao Praya river gegaan met daglicht, om daar vissen te voeren (daardoor krijg je geluk volgens het geloof) en daarna lekker geluncht.

Toen hebben we iets unieks gedaan in Bangkok: een fietstocht gemaakt door heel China Town, door de drukste, smalste, slechtste, mooiste, kleurrijkste, vieste straatjes/steegjes. Gewoon dwars door iemand z'n tuin/woning/winkel of marktje heen gereden en dan het nog leuk vinden ook die gasten!

Vooral die markten zijn zo druk, groot en nauw, je kijkt weer de ogen uit. Veel producten verkopen ze als: groente, fruit, gedroogde vis, kip, plastic, slippers, telefoons, tassen, etc..

Rond etenstijd zijn we met een tuk tuk naar het Lumpinistadion gegaan. Daar heb ik met Frank naar Muay Tai Kickboxing gekeken. Superdruk, maar wel gezellig en leuke (nou ja, meer interressante) wedstrijden. Ook nog even op de foto met de Champ.

Daarna nog even naar de nachtmarkt in China Town, erg gezellig, maar alles is wel nep en goedkoop.