Snow!! - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Snow!! - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Snow!!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

10 Juni 2010 | Australië, Falls Creek

Iedereen elke keer bedankt voor jullie leuke berichtjes, vinden we echt leuk!
Vandaag werden we wakker in een witte wereld, alles was bedekt met een dikke pak sneeuw, dat tot de einde van de avond wel op liep tot 30 cm.!!
We hebben veel veel auto's schade zien maken door tegen muren aan te schuren of crashen tegen andere auto's, zelfs een paar over de kop! Alleen omdat ze zo stom zijn om geen sneeuwketting om de banden te doen.
En vandaag zijn we voor het eerst geopend met in de ochtend 0 boekingen, geeindigd in de avond met een vol restaurant en bar!
Iedereen wilde komen eten en drinken om te kijken hoe wij het zouden doen.
Op een paar kleine foutjes na, verliep alles naar wens en alle mensen waren zeer tevreden. Zij doen nu het reclame maken voor ons, daar hoeven wij niks meer aan te doen.
Vanaf vandaag tot en met het einde van het seizoen, zullen we elke dag een vol restaurant hebben.
Ook hebben Sharon en ik onze snowboard en spullen aangeschaft, nu maar hopen dat we snel kunnen beginnen!