Mt. Beauty - Reisverslag uit Mount Beauty, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Mt. Beauty - Reisverslag uit Mount Beauty, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Mt. Beauty

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

07 Mei 2010 | Australië, Mount Beauty

Vandaag gingen we naar Mount Beauty.
Een plaats hier een uurtje vandaan.
We gingen een beetje inkopen doen voor het restaurant en voor onszelf.

We hadden de bus van het werk mee.
Ik werd weer erg misselijk onderweg omdat je in de bergen allemaal van die kronkelwegen heb met hele scherpe bochten .Dus moest Roy een paar keer stoppen omdat ik steeds bijna moest kotsen.

Mount Beauty is een heel klein dorp waar de tijd wel honderd jaar stilgestaan lijkt te hebben.

Een paar leuke winkeltjes maar meer ook niet.

Op de terugweg wou Roy dat ik terug reed,omdat ik anders steeds misselijk werd.Ik durfde eerst niet maar ik heb het toch maar gedaan ,het was best eng,ik had nog nooit door de bergen gereden en ook nog nooit in zo'n bus,maar gelukkig zijn we niet het ravijn ingestort en zijn we heelhuids thuisgekomen.

Ondertussen ligt er nog steeds geen sneeuw hier in Falls Creek,erg jammer want er is hier helemaal niets te doen.Vanaf morgen gaan we gelukkig wel werken dus hebben we tenminste wat te doen.

Wij volgen hier dat hele gedoe met Joran van der Sloot ook goed.Ik denk dat hij het niet gedaan heeft alleen Roy heeft zo zijn twijfels.We kijken elke dag op de site van de Telegraaf dus we zijn goed op de hoogte van alles wat er in Nederland gebeurt.
Wel raar dat het bij jullie nu zo lekker weer is en dat het bij ons gaat sneeuwen.

Tot de volgende keer!

Groetjes Roy en Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mount Beauty

Werken in Australië

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2010

Sydney dag 3

01 Oktober 2010

Sydney dag 1 & 2

30 September 2010

The Red Centre dag 3

29 September 2010

The Red Centre dag 2

28 September 2010

The Red Centre dag1
Raymundes

Actief sinds 26 Okt. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 29771

Voorgaande reizen:

27 November 2009 - 01 December 2009

Rondreis Lissabon

18 Oktober 2009 - 14 November 2009

Rondreis Thailand & Laos

30 Januari 2010 - 30 November -0001

Werken in Australië

Landen bezocht: