Falls Creek here we come! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Falls Creek here we come! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Falls Creek here we come!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

31 Mei 2010 | Australië, Melbourne

Eindelijk verhuisd vanuit dat saaie Mornington Peninsula, het was erg mooi, maar saai, vooral in het laagseizoen.

Vandaag zijn we dus naar Falls Creek verhuisd. Een zeer lange rit, vooral omdat we hutje mutje op elkaar in een klein busje reden, de ramen konden niet open, want die waren stuk. Maar goed aangekomen.

Dan komt onze baas met de mededeling dat we dus niet de masterbedroom krijgen, en dat betekend dus dat we de badkamer moeten delen met de rest van het huis. Plus dat we dus door de kamer van m'n baas moeten lopen om naar de badkamer te kunnen!

Dus zwaar k*t dus.

Morgen gaan we een snowboard kopen en andere sneeuwspullen, zodat als de sneeuw valt, we er klaar voor zijn.

En ik kan trouwens niet wachten om Sharon te leren snowboarden!