Tasmania Day Seven - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Tasmania Day Seven - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Tasmania Day Seven

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

17 Maart 2010 | Australië, Sydney

Vandaag hadden we een dag voor ons zelf en zijn we naar Gorge park geweest in Launceston, Launceston opzichzelf is erg saai.

Mooi park, met veel hagedissen, pauwen, walibi's etc. Rustig aan gedaan en rond een uur of 4 zijn we naar het vliegveld gegaan om terug te gaan naar Melbourne.

Ingecheckt en een paar uur later waren we aangekomen in Melbourne.

• 19 Maart 2010 - 14:51

Francis Stevers:

Hoi Roy! Het ziet er prachtig uit op de foto´s! Wat een ervaring. Ik heb je web-log adres van Floortje gekregen. Was vorige week zaterdag weer es een daggie aant werk bij MED. Maar het is daar niet hetzelfde zonder jou! Zo te zien en lezen vermaak jij je erg goed. Veel plezier en succes! Liefs Francis

• 23 Maart 2010 - 18:40

Fabian En Marieke:

GEFELICITEERD!!! wij wensen je een super dag toe en nog heel veel jaren vol spannende avonturen!