Day Twentyeight 14-11-2009 - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day Twentyeight 14-11-2009 - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day Twentyeight 14-11-2009

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

15 November 2009 | Nederland, Medemblik

Nou het al 0:00 uur geweest en we slenteren maar wat rond op dat vliegveld.

Malou heeft een fles Cognac gekocht, waar ze in Frankfurt nog wat gezeur mee kreeg. Als er overgestapt moet worden, dan moet je als het ware opnieuw inchecken met een vloeistof van meer dan 100 ml.

Nou en als je je verveelt dan ga je maar weer eten, dus we hebben een paar uur zitten wachten met drankjes en hapjes.

De vlucht was weer lang, maar ik zat tenminste naast mijn leuke reisgenoten (Nou ja, Marco sliep natuurlijk), dus dan vliegt de tijd voorbij. Plus dat er een fantastische episode was van How I Met Your Mother.

In Frankfurt konden we gewoon in een keer doorlopen, we hadden niet te lang hoeven te wachten, want de vlucht naar Amsterdam kon elk moment vertrekken.

Na de korte vlucht, aangekomen in Amsterdam, afscheid genomen van iedereen en werd ik opgehaald door mijn ouders.

En wat was ik blij om weer terug te zijn!! Super koud, regenachtig, griezelig, droevig, somber, treurend en winderig was het weer in Nederland.

Maar de hele vakantie heb ik zeer genoten van alles en iedereen, het was in een woord: FANTASTISCH!!!