Day Ten 27-10-2009 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day Ten 27-10-2009 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day Ten 27-10-2009

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

27 Oktober 2009 | Laos, Vientiane

We zijn eerst even ontbijten bij de Thai aan de overkant van het hotel, daarna zijn we de grens overgestoken naar Laos. Wat een gedoe zeg met al die visums en paspoorten, maar goed we waren er.

We hebben daar gelijk onze nieuwe Laotiaanse gids ontmoet Mr. Pan, daarmee hebben we gelijk 4 tempels mee bezocht in Vientiane:

De eerste Tempel was 'Wat Si Muang'
De tweede Tempel was 'Wat Sisaket'
De derde Tempel was 'Wat Ho Phra Keo' en daar heb ik zeer mooie foto's genomen.
De vierde Tempel was 'Wat That Luang' een hele mooie gouden tempel.

We hebben ook een soort Arc de Triomphe gezien en daar een mooi uitzicht van genoten 'Arc de Patuxai'.

We zitten nu in een nieuwe hotel, alles is netjes en schoon. Het plaatsje Vientiane is echt een westers stadje met lunchrooms en Franse en Italiaanse restaurantjes, we hebben ook gegeten bij een Italiaan, eindelijk is een keertje normaal eten, maar wel prijzig.

• 27 Oktober 2009 - 21:59

Cees:

Ha die Roy,

Ziet er allemaal erg gelikt uit en machtig mooie foto's
    Complimenten maar er is ook iets om te fotograferen, zo mooi en interressant

• 28 Oktober 2009 - 14:18

Floor:

ha,die Roy,
    Grr, had een verhaal getypt, maar was niet goed verstuurd, alles voor niks! Dan maar even in t kort! Helaas gaat Fran weg bij MED. Ik had het eigenlijk wel al verwacht, maar vind het erg jammer! De ziekenhuisbezoeken zijn over voor me, het is niet anders... Knop om, en verdergaan met andere dingen. Genoeg druktes, want werk momenteel veel bij Obelix. Wel vaak tot laat, dus af en toe ben ik bekaf. Maar ik tank de dagen dat ik vrij ben wel weer lekker bij. Vind de foto's onwijs mooi!! x van Flodder.

• 28 Oktober 2009 - 23:56

Jeanine:

Heeey Roy!!
    ik ben echt jaloers op jou!! zoveel dingen om te zien!! nou geniet er nog lekker van.. en kijk uit voor dat je een balkon op stapt ;)

Kuss Jeanine