Day Eight 25-10-2009 - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day Eight 25-10-2009 - Reisverslag uit Khon Kaen, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day Eight 25-10-2009

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

26 Oktober 2009 | Thailand, Khon Kaen

Zojuist, vroeg op, ontbeten en op reis naar het Noord-Oosten van Thailand richting Khon Kaen.

We zijn gestopt langs een pottenbakkersdorpje, erg facinerend hoe ze dat doen en daar leven.

Daarna zijn we naar de tempels van Phi Mai gegaan in Nakhon Ratchasima.

Toen doorrijden naar het hotel en daar deed ik iets ongelooflijks stoms. Ik deed de deur open van de hotelkamer en ik zag het balkondeur open staan (en dat is het eerste wat ik doe: is het uitzicht bekijken), maar goed ik dacht dus dat de deur open stond, dus ik wilde naar buiten lopen: Rinkel de kinkel, ik loop dwars door die deur heen. De deur was zo schoon! Dus ik ben benieuwd wat ik morgen mag betalen.

Any how, we zijn eerst met z'n allen een Thaise masage ondergaan van 2 uur lang, heerlijk!

Daarna zijn we naar een lokaal Food & Music Festival geweest met allemaal eettentjes en bandjes. Alle lokalen waren erg onder de indruk van ons (wij als blanken) en iedereen wilden met ons op de foto!

We zijn nog op zoek naar een Discotheek geweest, maar helemaal niks, dus dan maar naar het hotel om te gaan slapen.

  • 26 Oktober 2009 - 10:31

    Floor:

    hoi lieverd,
    klinkt goed allemaal! vooral die thaise massage! Echt wat voor jou om door een deur heen te lopen. toch geen schade aan jou hoop ik!?
    Vind t super leuk dat ik je reisverslag mag bekijken, mooie site!! Liefs van Floddertje,x

  • 26 Oktober 2009 - 10:48

    Cees:

    Machtig man, ben jaloers op je zeker niet afgunstig. Beter thaisse massage als glasscherven
    Ben reuze benieuwd.
    Groeten,
    Cees

  • 26 Oktober 2009 - 12:16

    Jose:

    hai jongen van me. leuk reisverslag. wat zal je genieten en een hoop indrukken opdoen.wel goed opletten met die thaise massage, dan kan je het mij ook leren. veel liefs van je ma,jan en jeanine

  • 26 Oktober 2009 - 12:55

    Sharon:

    Hoi liefste ,

    Leuk om te lezen wat je allemaal al gedaan hebt.
    Ik heb je fotoruimte cadeau gedaan, je kan nu vierhonderd foto's plaatsen.Nog niet alles dus maar in ieder geval een begin.Veel plezier morgen in Laos en doe voorzichtig. Ik mis je en ik hou van je. Kus Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Khon Kaen

Rondreis Thailand & Laos

Recente Reisverslagen:

15 November 2009

Day Twentyeight 14-11-2009

13 November 2009

Day Twentyseven 13-11-2009

13 November 2009

Day Twentysix 12-11-2009

12 November 2009

Day Twentyfive 11-11-2009

12 November 2009

Day Twentyfour 10-11-2009
Raymundes

Actief sinds 26 Okt. 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 29741

Voorgaande reizen:

27 November 2009 - 01 December 2009

Rondreis Lissabon

18 Oktober 2009 - 14 November 2009

Rondreis Thailand & Laos

30 Januari 2010 - 30 November -0001

Werken in Australië

Landen bezocht: