Day Five 22-10-2009 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu Day Five 22-10-2009 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymundes Schaak - WaarBenJij.nu

Day Five 22-10-2009

Door: Raymundes

Blijf op de hoogte en volg Raymundes

26 Oktober 2009 | Thailand, Kanchanaburi

Ik stond vanochten mijn tanden te poetsen, totdat ik opeens rare geluiden hoorden. Ik deed de deur open van de achterkant van het hutje en daar staan gewoon 2 olifanten recht voor mijn neus!! De dorpbewoners moesten even hun huisdiertjes een schoonmaakbeurt geven.

Na het onbijt gingen we naar het Erawan National Park om daar een alle jezus zware bergbeklimming op blote voeten! Want wie vergeet de berschoenen en de korte broek: Ce'st moi, dus dat was erg pijnlijk, maar het was zeker de moeite waard om de 3 uur durende tocht te beklimmen voor de mooie watervallen en om aapjes te bekijken. (Het is net Petit Suisse in Luxemburg)

Daarna terug met de pickup naar het riverhotel om daar heerlijk te zwemmen en te drijven met de stroming mee en dan een paar kilometer verder op opgehaald worden door een bootje die ons weer netjes terug bracht.

Na het zwemmen weer lekker provisorisch gedoucht en in de hangmat lekker gelegen.

Daarna werd het seintje gegeven dat het eten klaar was. Weer een paar nieuwe dingen uitgeprobeerd en super goedkoop uiteraard.

Windlicht weer mee naar binnen en slapen maar!